Międzynarodowy konkurs na najlepszy krótki metraż reżyserowany przez kobiety i osoby z doświadczeniem kobiecości, dotykający problematyki związanej z szeroko rozumianą kobiecością.
To także przestrzeń sieciująca twórczynie, widzki oraz producentki branży filmowej.
The Weenies (reż. Garance Chagnon-Grégoire, Kanada, 13:25)
Philomène i Carolanne tworzą razem antykapitalistyczną, feministyczną grupę punk-rockową „The Weenies”. Po ostrej kłótni zarówno ich przyjaźń, jak i ich (nie)oczekiwany występ są zagrożone.
Parking Lot (reż. Jorė Janavičiūtė, Litwa, 12:39)
Martyna i Kamilė to młode kobiety po dwudziestce. W czasie studiów były najlepszymi przyjaciółkami. Przed niespełna pół roku Martyna podjęła decyzję o zniknięciu z życia Kamilė. Niestety nie powiedziała tego swojej przyjaciółce. Pewnego dnia Martyna jadąc na spotkanie ze współpracownikami, w pośpiechu przechodzi przez parking centrum handlowego. Spotyka tam Kamile, która chce poznać przyczyny jej zniknięcia.
To Dance Again (reż. Pamela Andrea Simeone Montero, María José Mariscal, Chile, 10:48) Po zerwaniu z powodu dzielącej je dużej odległości Camila dzwoni do Javiery z życzeniami urodzinowymi, oraz aby dowiedzieć się, czy mogą wznowić swój związek. Jednak Camila ignoruje fakt, że Javiera jest już z kimś innym.
Smalltown Miss (reż. Alexandra Parm, Estonia, 18:20)
Miina dorastała w bezpiecznym domu. Nie można tego powiedzieć o jej najlepszej przyjaciółce Liidii. Oprócz spędzania czasu ze swoją przyjaciółką i robieniu normalnych, nastoletnich rzeczy w sowieckim miasteczku, trzeba stawić czoła ciemności. Wszystko zmienia się, gdy Liidia poznaje nowo przybyłą do miasta kobietę.
Human Error (reż. Erica Kwok, Hong Kong, 11:49) Aby uczłowieczać doświadczenia klientów w dobie cyforwej technologii, w laboratorium Kikicaca można zbudować robota na zamówienie. Afa zamówiła robota o imieniu AI 906, ale ich relacja jest nieco dziwaczna.
Hardflip (reż. Katharina Sporrer, Niemcy, 6:23)
Decyzja zapadła: popularny skatepark ma zostać zburzony, a na jego miejscu powstanie nowoczesny kompleks mieszkaniowy. 16-letnia skejterka Lucy nie chce się poddać i stara się uniemożliwić budowę.
Off Kisses and Capes (reż. Elena Weiss, Niemcy, 27:54)
Isi i Finn planują swój pierwszy raz. To dla nich trudne przedsięwzięcie, nie tylko ze względu na ich niepełnosprawność fizyczną, ale także z powodu niepewności i braku komunikacji, który zagraża ich związkowi.
Ceny biletów
Kasa Centrum Kultury
Aktualne godziny pracy kasy znajdują się w zakładce Kontakt.
tel: 81 466 61 40
oraz: 728 474 209
Kontakt mailowy:
kasa@ck.lublin.pl
Bilety dostępne także online
Miejsce
Kontakt
camerafemina.org
fundacja@camerafemina.org