Dwie osoby performujące wchodzą w dyskurs z różnymi seriami obrazów i starają się przekazać własną transkrypcję do nich.
Ciało i (mikro)ruchy współistnieją z osobliwymi przedmiotami i materiałami, aby działać jako środek do produkcji dźwięku. Owe oddziaływania na przedmioty i materiały są intensyfikowane, zatrzymywane, powtarzane i zniekształcane w celu wzmocnienia wrażeń dźwiękowych. W ramach formuły scenicznej poszczególne informacje są selekcjonowane z ponownie wykorzystanych materiałów, zachęcając w ten sposób osoby oglądające do generowania nowych połączeń i wzajemnych powiązań. Sukcesywnie przekształcają się w słuchających prowizorycznej i heterogenicznej ścieżki dźwiękowej, która rozwija się przed nimi. Osoby występujące pośredniczą między archiwum a publicznością, oferując swoje własne ujęcia, komponując własną adaptację dźwiękową nieliniowego scenariusza filmowego i koniec końców wybierając, co można było usłyszeć.
„MOS”* to gra sceniczna operująca pomiędzy widocznymi i ukrytymi relacjami, które istnieją między ruchem, dźwiękiem i obrazem, wzmacniając narracje, które powstają z wzajemnego oddziaływania i współistnienia pozornie niepasujących do siebie źródeł archiwalnych, tym samym uwidaczniając elementy, których nie można łatwo zobaczyć lub usłyszeć.
* Słowo/akronim „mos” ma ponad 20 definicji. Oto niektóre z nich: make optical splices / microphone off stage / microphone out of service / minus optical signal / minus optical stripe / minus optical sound / missing of sound / mit ohne stimme / mit out sprechen / mixer out smoking / motion on screen / motor only shot / motor only sync / music on side / muted on screen / muted on sound / muted optical stripe.
koncepcja i choreografia: Ioanna Paraskevopoulou; występują: Georgios Kotsifakis, Ioanna Paraskevopoulou; wsparcie techniczne audio i projektowanie dźwięku na żywo: Danis Chatzivasilakis; scenariusz: Elena Novakovits; projekt oświetlenia: Eliza Alexandropoulou; projekt oświetlenia trasy: Eliza Alexandropoulou, Tzanos Mazis; realizacja wideo: Konstantinos Asimakopoulos; scenografia i kostiumy: Ioanna Paraskevopoulou
edycja wideo: Ioanna Paraskevopoulou; konstrukcje drewniane: Miltos Athanasiou; projekt plakatu: Bois Futuri
zdjęcia: Pinelopi Gerasimou; zarządzanie produkcją: Ioanna Paraskevopoulou; zarządzanie trasą: Cultόpια i Ioanna Paraskevopoulou; koordynacja trasy: Christina Liata (Onassis STEGI); specjalne podziękowania dla Eleni Tzarou, Thanosa Daskalopoulosa, Alexandrosa Tomarasa; produkcja: Onassis STEGI. Spektakl po raz pierwszy zaprezentowano w ramach Onassis New Choreographers Festival Prezentacja MOS w Lublinie jest możliwa przy wsparciu programu Onassis STEGI „Outward Turn”.; czas trwania: 40 min
Ceny biletów
Kasa Centrum Kultury
Aktualne godziny pracy kasy znajdują się w zakładce Kontakt.
tel: 81 466 61 40
oraz: 728 474 209
Kontakt mailowy:
kasa@ck.lublin.pl
Bilety dostępne także online
Miejsce
Kontakt
e-mail: taniec@ck.lublin.pl
tel: 81 466 61 46