Uwaga i czas widzów to najcenniejsze waluty w sieci, a wideo marketing wychodzi im naprzeciw.
Czym jest wideo marketing? Jakie cechy ma dobre wideo do SM i w jaki sposób sprzedaje? Jaką przewagę mają krótkie formy wideo nad całą resztą treści wizualnych? Tik Tok opiera się wyłącznie na filmach, Instagram próbuje nadrobić dystans namiętnie promując i rozwijając Reels. YouTube wprowadził Shorts, kto wie czy za chwilę nie pojawi się zupełnie nowe miejsce oparte wyłącznie o krótkie formaty video.
Nie bez powodu wszystkie platformy społecznościowe idą w tym kierunku. Krótkie, dynamiczne i jakościowe wideo pozwala przekazać znacznie więcej treści i zatrzymać uwagę widza na znacznie dłużej, niż zdjęcie, grafika czy tekst. Obraz i dźwięk oddziałują na więcej zmysłów niż formy statyczne, poruszają emocje, a to emocje generują największe zasięgi. Czy koniecznie trzeba robić wideo w sieci? Nie! Jednak statystyki pokazują jasno, że tej lawiny nie da się już zatrzymać i jeśli chcesz być na fali, wideo to must have każdego biznesu i marki! Musisz tylko mieć pomysł, robić to dobrze i dać się zobaczyć.
Ceny biletów
Kasa Centrum Kultury
Aktualne godziny pracy kasy znajdują się w zakładce Kontakt.
tel: 81 466 61 40
oraz: 728 474 209
Kontakt mailowy:
kasa@ck.lublin.pl
Bilety dostępne także online
Miejsce
Kontakt
e-mail: trl@ck.lublin.pl
tel: 81 466 61 18