Przejdź do treści
Blaszki. Jak ferrotyp zmienił fotograficzną historię Stanów Zjednoczonych – spotkanie z Jackiem Dehnelem
Pracownia Fotografii Centrum Kultury w Lublinie zaprasza na spotkanie z poetą i kolekcjonerem dawnej fotografii - Jackiem Dehnelem.
Kojarz kolaż
Wystawa prezentuje szerokie spektrum techniki artystycznej jaką jest kolaż.
„Nieskończoność dalekich dróg. Podsłuchana i podpatrzona Zofia Rydet”
Ruchome kadry to projekcje opatrzone odpowiednim komentarzem, które są pretekstem do rozmowy o fotografii, przywoływaniem ciekawych postaw artystycznych i nieznanych szerzej faktów z historii polskiej fotografii.
Impresje paprocańskie 2/Sinice
Zapraszamy na otwarcie wystawy fotografii Artura Jastrzębskiego "Impresje paprocańskie 2/Sinice".
Twarze nieistniejącego miasta
Ruchome kadry to projekcje opatrzone odpowiednim komentarzem, które są pretekstem do rozmowy o fotografii, przywoływaniem ciekawych postaw artystycznych i nieznanych szerzej faktów z historii polskiej fotografii.
Anna Płotnicka: Faktury powietrza
Na wystawie zobaczymy obiekty, zdjęcia, teksty i filmy, w których inspiracją są działania performatywne artystki.
W cieniu Everestu – wystawa fotografii Magdy Lassoty
Wystawa fotografii Magdy Lassoty z jej półtoramiesięcznej wyprawy do Nepalu.
Fotografowie prowincjonalni
Ruchome kadry to projekcje opatrzone odpowiednim komentarzem, które są pretekstem do rozmowy o fotografii, przywoływaniem ciekawych postaw artystycznych i nieznanych szerzej faktów z historii polskiej fotografii.
Autoportret – wystawa Katarzyny Cichoń
Zapraszamy na otwarcie wystawy fotografii Katarzyny Cichoń pt. "Autoportret".
Fotograf Polesia
Ruchome kadry to projekcje opatrzone odpowiednim komentarzem, które są pretekstem do rozmowy o fotografii, przywoływaniem ciekawych postaw artystycznych i nieznanych szerzej faktów z historii polskiej fotografii.
Przezroczystość – wystawa Weroniki Markiewicz
Zapraszamy na otwarcie wystawy fotografii Weroniki Markiewicz "Przezroczystość".
Zawód Fotograf
Ruchome kadry to projekcje opatrzone odpowiednim komentarzem, które są pretekstem do rozmowy o fotografii, przywoływaniem ciekawych postaw artystycznych i nieznanych szerzej faktów z historii polskiej fotografii.
Monika Chlebek, Dawid Czycz: Grayscale
Koncepcja całości wystawy została oparta o formułę dotyczącej skali szarości, zaś tematyczny zakres wystawy dotyczy tego wszystkiego, co znajduje się między czernią i bielą.
Reflections
22. MSTT: "Reflections" jest instalacją, w której odbiorca porusza się po sieci współzależności pomiędzy przestrzenią, zbiorem danych oraz dźwiękiem. Odbiorca staje się jednym z czynników kształtującym całe środowisko.
Życio-opowieści
Wystawie towarzyszą poszczególne opowieści, które zabiorą najmłodszych w podróż pełną niespodzianek.
Teatr nie-Teatr – wystawa Tobiasza Papuczysa
Zapraszamy na otwarcie wystawy fotografii Tobiasza Papuczysa pt. "Teatr nie-Teatr".
Anita Andrzejewska: o kontemplacyjnym patrzeniu i fotografowaniu
Fotografia w dialogu: spotkanie z fotografką Anitą Andrzejewską
Żywa historia przedsiębiorczości Lublina
Prezentacja ma na celu popularyzację lubelskiej kreatywności gospodarczej – przemysłu, rzemiosła, infrastruktury, ale także badań i innowacji.
Dziki Pokój
Interaktywna wystawa dla dzieci respektująca ich potrzeby, zmysły i pomysły.
Uwikłani w tekst. Ilustracja prasowa – wystawa zbiorowa
Wystawa zwraca uwagę na problem granicy dosłowności oraz siły wymowy ilustracji w magazynach i czasopismach, z naciskiem na pracę artysty zobowiązanego do współgrania z treścią artykułu.
Agata Zbylut: Pańcia
Świadomość własnej płci, kulturowe i społeczne stereotypy dotyczące kobiet, nieuchronność przemijania to niektóre wątki poruszane przez Agatę Zbylut.
Rezerwat obiektywnie – wystawa fotografii z Rezerwatu Dzikich Dzieci
W tym roku wystawa dotycząca Rezerwatu Dzikich Dzieci ma bardziej reportażowy charakter.
Źródło – wernisaż projektu Ludomira Franczaka
Projekt „Źródło” to długofalowe działanie, które ma na celu opisanie lubelskich ujęć wodnych, ich artystyczną eksplorację i zwrócenie uwagi na publiczny dostęp do wody.
Kiss the boy / Przekonanie o gniciu własnych organów i rozpadzie organizmu
Jakub Gliński w swoich obiektach posługuje się estetyką "trash and error", a Viola Glowacka to artystka znana dotychczas z rysunków i malarstwa figuratywnego, w którym portretuje kobiety i mężczyzn (czasami również siebie) w nieoczywistych sytuacjach i egzystencjalnych rozterkach.

Akceptuje postanowienia regulaminu.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl